Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro e-shop hejluxboats.cz platné pro podnikající fyzickou osobu (OSVČ)
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi: Christos Hejla, IČO: 22228233, se sídlem Prostřední Bludovice 693, 739 37 Horní Bludovice, e-mail: info@hejluxboats.cz, tel.: +420 604 843 470 (dále jen „Prodávající“) a kupujícími, kteří nakupují v internetovém obchodě na www.hejluxboats.cz.
2. Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím.
3. Internetový obchod provozuje Prodávající prostřednictvím platformy Shoptet.
2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY 1. Prezentace zboží na stránkách e-shopu má informativní charakter a není návrhem na uzavření smlouvy. 2. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky Kupujícím a jejím potvrzením Prodávajícím. 3. Prodávající může v odůvodněných případech objednávku odmítnout (např. z důvodu chyby v ceně nebo nedostupnosti).
3. CENY A PLATEBNÍ PODMÍNKY 1. Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH (pokud je účtováno) a všech zákonných poplatků. 2. Kupující může zaplatit následujícími způsoby: • Bankovním převodem • Platební kartou online • Apple Pay • Dobírkou • Shoptet Pay 3. U dobírky může být účtován příplatek dle aktuálního ceníku.
4. DOPRAVA A DODÁNÍ 1. Zboží je doručováno prostřednictvím dopravců: • PPL • DPD • Česká pošta • GLS 2. Cena dopravy se řídí aktuálním ceníkem uvedeným na webu. 3. Prodávající dodává zboží pouze v rámci České republiky (pokud není uvedeno jinak).
5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (SPOTŘEBITEL) 1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez uvedení důvodu. 2. Lhůta běží od převzetí zboží. 3. Pro odstoupení může Kupující použít formulář dostupný na webu. 4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní a nejlépe v původním obalu. 5. Náklady na vrácení zboží nese Kupující.
6. REKLAMACE A ZÁRUKA 1. Na zboží se vztahuje záruka 24 měsíců od převzetí, pokud není uvedeno jinak. 2. Reklamace lze uplatnit e-mailem nebo písemně na adresu sídla Prodávajícího. 3. Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vyřídí ji do 30 dnů.
Vrácení peněz při odstoupení od smlouvy
V případě, že kupující – spotřebitel platně odstoupí od smlouvy v souladu s právními předpisy, je prodávající povinen vrátit kupujícímu všechny přijaté platby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od smlouvy.
Prodávající je oprávněn vrácení platby pozdržet do doby, než mu bude doručeno vrácený zboží, nebo než kupující prokáže, že zboží odeslal zpět – a to podle toho, co nastane dříve.
Platby budou vráceny stejným způsobem, jaký byl použit při úhradě, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Kupujícímu tím nevzniknou žádné další poplatky.
Lhůta pro vrácení zboží
Kupující – spotřebitel je povinen zaslat nebo předat zboží zpět prodávajícímu nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Kupující nese pouze přímé náklady na vrácení zboží, pokud prodávající neuvedl jinak.
Kupující odpovídá za jakékoli snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení se zbožím jinak, než je nutné pro seznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností.
7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ 1. Zpracování osobních údajů se řídí samostatným dokumentem Zásady zpracování osobních údajů, dostupným na webu. 2. Osobní údaje jsou poskytovány také dopravcům (PPL, DPD, Česká pošta, GLS) za účelem doručení.
8. ŘEŠENÍ SPORŮ 1. Spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit mimosoudně prostřednictvím České obchodní inspekce (ČOI). 2. Kupující se může obrátit na platformu EU pro online řešení sporů (ODR): https://ec.europa.eu/consumers/odr.
9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 1. Prodávající si vyhrazuje právo Podmínky měnit. 2. Pro vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím platí české právo. 3. Tyto Podmínky jsou platné od data zveřejnění na webu.
